Актуална информация за Шести психодрама фестивал

Психодрама фестивала е събитие, което няма да се уморя да хваля. Твърдя, че той е интересно и вдъхновяващо пространство, в което специалисти и неспециалисти могат да се чувстват еднакво добре. Безкрайно благодарна съм на екипа, който го прави.

Твърдя, че младите колеги могат спокойно да се заявят като водещи в него, твърдя го, защото преди няколко години и аз бях „млад колега“. Бях чута, разбрана и подкрепена. Получих пространството и внимание.

И беше прекрасно!  И беше важно, защото преживяването ми даде кураж да си повярвам като професионалист в тази област. Тръпката е чудесна! Бях решила да я отстъпя на нови млади колеги, но се оказа, че отново съм доста замесена. И е чест и удоволствие за мен!

Програмата за фестивала е готова, може да посетите някое или всички от отворените събития или да се включите в редовната програма. През годините имах възможността да наблюдавам много хора, които идваха „просто да видят“ и си тръгваха решили да се свържат с метода.

Любопитни и сте?

ШЕСТИ ПСИХОДРАМА ФЕСТИВАЛ – ПЛОВДИВ
АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ
.
Линк към програмата на Фестивала –
http://www.ngobg.info/…/…/programa_psychodrama_fest_2017.pdf
.
Линк към допълнителна информация за водещите и за събитията –
http://www.ngobg.info/…/documen…/3264/programa_info_2017.pdf
.
Линк към регистрационна форма за участници –
http://www.ngobg.info/…/doc…/3264/registration_form_2017.doc
.
За повече информация и контакт:
гр. Пловдив 4000, ул.“Екзарх Йосиф“ 17
тел.: 0898 994300, e-mail: centaur_art@abv.bg

Вашият коментар

