О, спомняте ли си госпожо…

C_18В последно време наблюдавам неприятна тенденция. Все по-често ме наричат „госпожо“. Като цяло е нормално за моите 36 години, но пък не ми е приятно. Всъщност, онзи ден една девойка попита 12 годишната ми дъщеря дали сме сестрички. Детето силно се възмути, аз обещах да почерпя. Давам си сметка обаче, че в последно време все повече предпочитам комфорта пред… да кажем – представителността. Небрежна коса, семпли дрехи, килограми вповече. Истината е, че в последната година от всичко по-важно ми беше да съм щастлива и релаксирана. Разбира се, не успявах да го постигна, зер не зависи само от мен, но спестих време и сили от грижата за себе си. Което трябва да бъде проправено.

Личната ми програма

1. Да ям плод за закуска, супа за обяд, салата за вечеря.

2. Да ходя на висок ток поне три дни от седмицата.

3. Да си лакирам ноктите.

4. Да си нося бижутата.

5. Да не излизам от вкъщи без червило (поне).

6. Да не пропускам седмица без маска на лицето, маска на косата.

7. Да спортувам два пъти седмично.

8. Да обърна внимание на походката си – по-малко бързане, повече поклащане на бедра 🙂

9. Да излизам с приятелки.

10. Да си напомням, че да си жена е привилегия, а не наказание.

 

 

 

 

4 thoughts on “О, спомняте ли си госпожо…

    • Mila каза:

      Яска, и с приятели! Но смисълът е да си повърна женствеността, приятелите отдавна ме възприемат като безполово другарче. Но ти си роднина! С теб винаги съм готова да пия каквото кажеш… по мъжки 🙂

Вашият коментар

