Колко са джедаите в България?

„Пътят на джедая не е лесен, и дори да успееш, те очаква труден живот.“


Днес-утре смятам да намеря време и да се преброя. И, защото, гъбаркането с интелигентно написаните въпросници вече започна, знам, че държавата иска да знае какво е моето вероизповедание. Възнамерявам да я информирам, че съм джедай. Дали държа на православната си вяра? От дъното на душата си! Дали смятам, че държавата трябва да го знае? Определено не!

Освен това,  категорично не съм съгласна да настоява да влезне в дома ми и да ми задава идиотски и невъзпитани въпроси. Може нещо с моето домашно възпитание да не е наред, ама са ме учили, че е невъзпитано да се задават въпроси за религиозните и политически убеждения. А, тя не просто настоява да ми ги зададе, ами и ще ме глоби, ако откажа да и отговоря.

Идеята с джедайството не е моя. Появи се във „Фейсбук”. Първите джедаи вече са преброени. Както и първите паганисти. Паганисти са хората, които прочитат древните богове на „пагуса“ от латински – околността. Но „паганизм” не е дума, която е в речника на много хора. Затова – ще съм джедай – да е ясно, че безобразнича.

Защо ли? Защото ми писна! Защото държавата работи на празни обороти. Защото за премиера има повече вицове отколкото за Тато. Защото част от тези вицове просто смениха главния си герой. Защото, ако ти се наложи да свърши нещо с институциите, ти побелява косата. Защото ми омръзна нищо да не зависи от мен.

Защото, всъщност, зависи. Аз съм джедай!

Нека силата бъде с вас!

7 thoughts on “Колко са джедаите в България?

  1. turin каза:

    Точно тези въпроси за религия и подобни са незадължителни. И аз изобщо не ги попълних – всъщност попълних само и единствено това, което беше задължително.
    Ако не пише изрично, когато изпратиш данните ти се връща с грешка за задължителните полета.

    Това – само в интерес на точността.

    Иначе и на мен ми е писнало от тия набези в личното ми пространство. Слухтят и събират данни навсякъде, аман от полицейщина!

    Още един съвет – направи си временна е-поща и се регистрирай с нея. После, като мине гюрултията, закрий пощата. Не си давай реални данни, които не могат да те задължат и които не искаш да даваш.

  2. Блага каза:

    Цялата тази галиматия е с цел източване и на тези лични данни, до които все още не са се докопали.
    Чудя се, как няма въпрос и затова кой номер кюлоти носим?!

  3. Ева каза:

    И аз джадайче, малку и зилену…. живее в блату, а понякуга и в зеленуту дету му викат костенурка нинджа (инак е кулъ).

    Отворих простотията, сега ще ме карат да си меря кухнята :Х Ненормалници, ама… какво да се прави, ще се броим. Аз казвам 1 😉

Вашият коментар

