Криза до кризата, а до нея друга криза

Ден петък. Никакво време за пилеене – затова от мен кратък, но съдържателен преглед на кризисни вицове. Някои стари, други не.

– Защо Дянков твърди, кризата ще свърши през 2012?

– Защото е направил справка с календара на маите.

Лети си кризата над САЩ и си мисли: „Дааааа, добре съм се справила!”

Лети над Франция: „Дааааааааа и тук добре съм се справила!”

Лети над България: „Яааааа, тук са се справили и без мен!”

В хладилника ми цари „Бяла тишина”!

Бе, криза е! Вчера си вкарвам картата в банкомата и излиза надпис „Брат, мож ли ми зае 200 лева!”

Или животът наистина е прекрасен, или аз съм мазохист!

Финансовата криза вече е толкова голяма, че и блондинките се омъжват по любов.

Нека да е криза!

Нека ядем сирене с плесен, пием старо вино и караме коли без покрив!

С помощта на правилно подбрани антидепресанти, човек може да преживее всяка криза.
Списък на антидепресантите: пари, злато, диаманти…

Но, този ми е любимият! Много е философичен!

– Кога ще свърши кризата?

– Когато започнем да вярваме на думите на премиера!

Вашият коментар

