Мотивирани потребители = мотивирани служители?

Задавали ли сте си тези въпроси?

  • Как да накарам повече клиенти да купят моя продукт/услуга?
  • Как да подобря представянето на продукта си?
  • Как да подкрепя служителите си да бъдат по-мотивирани в представянето на продуктите?

Отговорът и на трите въпроса се крие в мотивирането и поддържането на мотивацията на екипа. Естественият път за това е в подкрепата на служителите да се чувстват ангажирани с мисията и целите на бранда, за който работят. Естественият път за постигане на тази ангажираност е в търсенето и намирането на целите и ценностите, които имат служителите като личности с целите и ценностите на продуктите и услугите, които предлагат. Това може да се постигне без натиск и санкции, а с цикъл мотивиращи тренинги.

Чували ли сте това?

  • Времената, в които болшинството от мениджърите вярваха, че фокусът им трябва да е върху клиентите са минало.
  • Новите тенденции в бизнеса са свързани с все повече грижа за служителите и тяхната мотивация да се чувстват свързани с продуктите или услугите, които правят.
  • Информираните и мотивирани служители са най-силният аргумент на бизнеса в привличането и задържането на клиенти.

За кого е този курс?

  • За всички, които вече са си задавали въпросите поставени в началото.
  • За всички, които търсят начини да развият бизнеса си.
  • За всички, които търсят ефективен формат на мотивационен тренинг за служителите си.

Какво ще се случи по време на курса?

  • Екипът ще се почувства по-свързан с целите и ценностите на бранда.
  • Екипът ще подобри комуникацията помежду си.
  • Екипът ще подобри мотивацията си за успех.

Как да се включите?

Изпратете мейл:  milacalova@gmail.com или позвънете: 0895566465, разкажете за нуждите на бизнеса си и получете създадена специално за вашият екип програма.

 Няколко цитата за вдъхновение:

„Можете да попитате потребителите какво искат и след това да опитате да им го дадете. Но докато го създадете, те ще искат нещо ново.”

Стив Джобс, основател на Apple и Pixar

„Да се събрем заедно е начало. Да останем заедно е прогрес. Да работим заедно е успех.”

Хенри Форд, създател на Ford Motor Co.

„Приятелство, основано на бизнеса, е по-добра сделка от бизнес, основан на приятелството.“

Джон Д. Рокфелер, изградил Standard Oil

Още идеи за ефективни тренинги може да разгледате, като последвате този линк.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s