Как да подобрим връзката с клиентите?

Задавали ли сте си тези въпроси?

  • Как да изградя по-ефективна връзка с клиентите?
  • Какво заплашва връзката с клиентите?
  • Как да подобря уменията на служителите да работят с клиенти?

По какъв начин може да бъде подобрена връзката?

  • На ниво представяне на стоки и услуги – чрез по-ефективно използване на комуникационни канали.
  • На ниво директна работа с клиенти.

За кого е този курс?

  • За всички, които вече са си задавали въпросите поставени в началото.
  • За всички, които търсят начини да развият бизнеса си.
  • За всички, които търсят ефективен формат на мотивационен тренинг за служителите си.

Какво ще се случи по време на курса?

  • Ще обсъдите 30+ неща, които правите добре и три неща, което искате да подобрите.
  • Екипът ще се почувства по-свързан с целите и ценностите на бранда.
  • С подкрепата на водещия на тренинга ще изготвите сами стратегия и план за работа.

Как да заявите?

Изпратете мейл:  milacalova@gmail.com или позвънете: 0895566465, разкажете за нуждите на бизнеса си и получете създадена специално за вашият екип програма.

Няколко цитата за вдъхновение:

„Спрете да продавате! Започнете да помагате!“

(Zig Ziglar)

„Потребителят ще забрави това, което сте казали, но той никога няма да забрави как сте го накарали да се чувства.“

(Ерик Кандъл)

„Направете клиент, а не продажба!“

 (Катрин Барчети)

Още идеи за ефективни тренинги може да разгледате, като последвате този линк.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s