За лъвчетата с любов

Разговор от сутринта:
– Мери Уенздей, Дени!
– Поздрави я от мен!
– Ако я срещнеш, покани я на вечеря!
– Аз чакам Мери Фрайдей, добри приятелки сме с нея.

Аз съм щастлива майка. Майка на лъвче. Лъвче на 14 години, което още търси себе и от време на време доста мрънка. Сигурно се уморява от процеса. Лъвчето има ежедневно задължение да ми пише „щастливи” или „самопохвалващи” бележки. Целта е изграждане на навици. Самопохвалващите истински я затрудняват.

Днес помотаването из мрежата ме доведе до една статия доказваща колко са прекрасни лъвовете. За съжаление на руски. Език, който за добро или лошо, щерка ми не владее. Та, ето статията на български, може и други да намерят своето си в нея 🙂

12075032_909677239070057_6081856090227164993_n

Защо никой не може да живее без лъвовете

1. Те са самоуверени
2. Те са пълни с енергия.
3. Те са силни и харизматични лидери.
4. Те са щедри и добри.
5. Те са честни и в думите, и в делата си.
6. Те са верни и любвеобилни.
7. Те умеят да се грижат за другите.
8. Те са творци по природа.
9. Те се борят за своите и за вашите мечти.
10. Те са уверени и дружелюбни.
11. Те обичат да прекарват време със семейството и приятелите си.
12. Те обичат приключенията.
13. Те умеят да поемат инициативата.
14. Те имат творчески подход към проблемите.
15. Те излъчват радост.
16. Те не обичат рутината.
17. Те не се съмняват.
18. Те знаят че имат и права и задължения.
19. Те не се страхуват от проблемите.
20. Те са винаги готови да тръгнат на път.
21. Те са смели и независими.
22. Те са прями.
23. Светът им е тесен.
24. Те са безнадеждни оптимисти.
25. Те са топли и сърдечни.
26. Те имат приятно чувство за хумор.
27. За каквото и да се борят, го правят със страст.
28. Умеят да бъдат солидарни и да се борят за каузи.
29. Те са екстраверти.
30. Те са организирани.

Източник: lifter.com.ua

Вашият коментар

