Какво съм аз?

Празниците са тук някъде. Ако не сте подготвили забавленията за по-малките, ето едно идея – смехорина или смешна викторина. Тези няколко въпроса, ще ви свършат работа. И помнете, има повече от един верен отговор. Красотата е в изследването и търсенето. За всеки случай съм описала и предполагаемо верните отговори 🙂

А! Не забравяйте да осигурите награди!

Нахрани ме и ще живея, дай ми вода и ще умра. Кой съм аз?
Огънят

Когато се раждаме – летим, докато живеем – стоим на място, когато умираме – плуваме. Кои сме ние?
Снежинките

Колкото повече вземаш от мен, толкова по-голяма ставам. Коя съм аз?
Ямата

Аз съм между небето и земята и никой до сега не ме е пипал Кой съм аз?
Хоризонтът

Мога да съществувам само, ако има светлина, но ако ме осветиш – умирам. Коя съм аз?

Сянката

Колкото повече ме гониш, толкова повече се отдалечавам. Кой съм аз?

Твоята сянка

Всяка вечер ми дават задача, аз винаги я изпълнявам, но въпреки това ми се мръщят. Кой съм аз?

Будилникът

Кон съм, но нямам копита. Какъв кон съм аз?
Шахматен

Винаги се увеличавам, никога не се смалявам. Какво съм аз?
Човешката възраст

Не съм живо същество, но имам пет пръста. Какво съм аз?
Ръкавица

Вашият коментар

