65 позитивни послания

10489980_350431615148826_25675982519012579_nКато човек написал много съвети под брой, изпитвам доста недоверие и си позволявам да изказвам нескрито презрение към тях. Някои списъци, обаче доста ме радват и с уджвжлствше ги споделям.

Та, на вашите екрани – 65 позитивни неща, които да кажете на децата си. Всъщност, на когото и да ги кажете, няма да сбъркате.

Избрала съм мъжки род, защото е по-неутрален. Избрах и да не слагам удивителни, повече ми харесва тези послания да са съобщителни, не декларативни. По-естествено, искрено и топло би трябвало да звучи така.

Докато пописвах си мислех, че и „изяж си закуската” да кажеш на детето си, пак ще е позитивно послание, стига да го кажеш с достатъчно грижа и уважение.
Оригиналът е тук, а 64-тото и 65-тото нещо са мои. На места имаше повторения, попромених ги 🙂

1. Обичам те.
2. Караш ме да се усмихвам.
3. Често мисля за теб, когато не сме заедно.
4. Светът ми е по-хубав заради теб.
5. Ще направа всичко по силите си, за да те опазя.
6. Понякога ще ти казвам „не”.
7. Вярвам в теб.
8. Знам, че ще се справиш.
9. Ти си творческа личност.
10. Довери се на инстинктите си.
11. Твоите идеи са добри.
12. Ти имаш талант.
13. Ти заслужаваш.
14. Ти имаш силата.
15. Можеш да казваш „не”.
16. Твоят избор има значение.
17. Ти можеш да направиш сравнение.
18. Думите ти имат тежест.
19. Действията ти имат значение.
20. Емоциите ти са силни.
21. Можеш да избереш как да постъпиш.
22. Ти си повече от своите емоции.
23. Ти си добър приятел.
24. Ти си добра душа.
25. Не е задължително да харесваш някого, за да се отнасяш към него с уважение.
26. Чуждото лошо поведение не може да е извинение за твоето.
27. Ти не си идеален.
28. Нито пък аз.
29. Можеш да промениш мнението си.
30. Можеш да се учиш от грешките си.
31. Ти се учиш.
32. Ти растеш.
33. Да растеш не е лесно.
34. Вярвам ти и вярвам в теб
35. Ценен си.
36. Интересен си..
37. Красив си.
38. Обичам те дори когато грешиш.
39. Обичам те, дори когато ти се сърдя.
40. Твоето тяло е твое.
41. Само ти имаш власт над тялото си.
42. Ти си важен.
43. Твоите идеи са важни.
44. Ти можеш да направиш важни неща.
45. Виждам как работиш и се учиш всеки ден.
46. Ти промени живота ми.
47. Искам да знам какво мислиш.
48. Справил си се добре.
49. Твоите идеи са интересни.
50. Караш ме да виждам нещата различно.
51. Вълнувам се от нещата, които правиш.
52. Благодаря, че ми помагаш.
53. Благодаря, че си част от нашето семейство.
54. Харесва ми да съм в твоята компания.
55. Забавно е да правим различни неща заедно.
56. Радвам се, че си тук.
57. Харесва ми да си говоря с теб.
58. Готов съм да те изслушам.
59. Слушам те.
60. Гордея се с теб.
61. Щастлив съм, че си част от моя живот.
62. Благодарен съм, че си част от моя живот.
63. Правиш ме щастлив.
64. Обичам да ме обичаш.
65. Всичко, което искам от теб е да бъдеш щастлив.

Вашият коментар

