Жените знаят защо

Във връзка с приближаващия празник избирам да почерпя с колекция избрани женски прозрения. Не са мои, просто употребих малко време да ги събера и преведа. Защо са тук – просто ме забавляват или учудват – това ги прави специални. Автори няма – просто чиста фейсбушка мъдрост. Да 🙂

1526689_622125047892432_9007239025705612391_n

  • Животът е кратък – усмихвай се докато още имаш зъби!
  • Погледни звездите, всички те светят за теб!
  • Все някой ден срещаш някой, когото ти се иска да караш да се усмихва до края на живота си.
  • Не се прави на нещо, което не си… освен в случаите, когато се налага да се направиш на трезва.
  • Приятелите са терапевти, с които можеш да пийнеш.
  • Нищо не опропастява петъка така, както факта, че е вторник.
  • Събудих се, защото ми се допи вода, но случайно изядох парче пица и един чизкейк.
  • Три от четирите гласа в главата ми искат да спят, четвъртият иска да знае как щяха да се движат пингвините, ако имаха колене.
  • Яж, сякаш никой не те гледа, танцувай… както и да е.
  • Зад любимата песен на всяка жена има неразказана история.
  • Ако музиката е добра – танцуваш.
  • Има една част от деня, когато трябва да станеш от леглото и да се хвърлиш в истинския живот.
  • Нищо не провокира креативността повече от крайните срокове.
  • Новата ми диета не работи, до сега съм изгубила само три седмици.
  • Всичко, което кажеш, може и ще бъде използвано срещу теб, дори след 10 месеца, дори след година, дори след две или повече години, защото аз съм жена и никога не забравям!
  • Не ти ли се иска някои хора да използват лепило вместо червило?
  • Понякога ми се иска да се върна назад във времето и да си забия здрав шамар.
  • Кажи „балончета”! Няма начин да кажеш „балончета” ядосана.
  • Толкова много мъже, толкова много причини да спиш сама!
  • В чантата ми и Google не може да намери нищо.
  • Има специален ад за жените, които не казват на другите жени, че имат червило по устните.
  • Най-добрият начин да накараш мъж да свърши нещо е да му кажеш, че е твърде стар за него.
  • Понякога се допитвам до здравия си разум, понякога само му казвам отговора.
4 thoughts on “Жените знаят защо

Вашият коментар

