Рано за равносметка, късно за съжаление

Всеки ноември полагам съзнателни усилия да свърша повече работа и да си освободя декемврийските дни за повече празнуване. Всяка година свършвам много работа през ноември, но това не облекчава околопразничните дни. Каквото може да се обърка, се обърква – декемврийски закон. Тази година бях напълно убедена, че няма какво да ме изненада и ме събори вирусче… или висусище. Отдавна не съм се чувствала толкова болна. От последния път когато загубих съзнание заради висока температура… има-няма 5-6 години от тогава.

То, заглавието е само за баланс. Не съжалявам. Отдавна честно съм си признала, че обичам да боледувам понякога. По-малко и по-леко, отколкото ми се случи, но общо оздравителният и рестартиращ ефект не е за подценяване. Все още цялото ми същество кашля и се поти, косата ми е сплескана, очите тъжни, но в сезона на пожеланията, не беше лошо да ми се напомни, че „здравето е най-важно“. Освен това, човек най-добре си почива в унеса на температурата. Освен това, с размътена глава най-хубаво се мечтае. Освен това, придобих такова дзен или Мечо пуховско спокойствие, че си самозавиждам.

Вече, въпреки че продължавам старателно да кашлям съм на работа. Слушам The Alan Parsons Project по-силно, отколкото трябва и се опитвам да си спомня до къде бях стигнала със задачите, дразня се на забавеното си темпо, давя се в литри чай и се заривам в обелки от мандарини. И така, и така не върви леко – реших днес да кажа: 2014 беше хубава година! Най-хубавото в нея – беше споделена. Изпращам я по-мъдра и по-добра. И по-щастлива!

А по празниците ще попразнувам, но и ще си порабатя, за да си наваксам.puh И, не, не се чувствам онеправдана – нали всеки ден е празник! За новата година искам просто така и да продължа да се чувствам! Моля!

4 thoughts on “Рано за равносметка, късно за съжаление

Вашият коментар

