Попитай ме какво е йога на смеха!

Толкова много искам да разкажа какво е йога на смеха! Йога на смеха е практика създадена преди около 20 години, която комбинира упражнения за развеселяване и дихателни техники. Изкарах курс и получих сертификат за водещ. Смехът ме занимава от години, но никога не съм била толкова близо до това, което си представям за мястото и значението на смеха, колкото сега. Надявам се разбирането ми за смеха и моженето ми да го преживявам и да го създавам да растат с всеки изминал ден.

Следващата седмица ще посветя на това да разкажа какво е йога на смеха, а към края на седмицата се надявам да кажа и къде и кога ще водя групи. Ако не ми се случи точно така – търсете и посетете Фрейле, там ще ви посрещне една прекрасна Силвия и всичко ще бъде наред!

А този мил човек е почти митичният създател на метода.

One thought on “Попитай ме какво е йога на смеха!

Вашият коментар

