Из дневниците на блондинката

Малко русо и розово за по-добро настроение. Колекция незлобливи вицове.

– Моля, кажете, какви са вашите силни страни?
– Настойчивостта.
– Благодаря, ще ви се обадим.
– Не е необходимо, ще почакам тук.
…….

Беше ми тъпо, затова ходих на шопинг. Сега ми е тъпо и съм без пари.
……..

– Какво означава стресоустойчивост?
– Да спиш половин час по съпровода на звънящ през пет минути будилник.
……..

Когато жена ви каже: „Добре, иди и се забавлявай!” в никакъв случай не ходете където и да е. В никакъв случай! В никакъв!
………

Ако искате мъжа ви наистина да хареса салатата, добавете няколко парченца пържола, 7-8 кръгчета луканков салам и шепа ситно нарязано прошуто!
………

– Кога ли някой мъж ще се влюби в мен такава каквато съм?
– Аз, аз те обичам!
– Нееее… ти не ставаш.
…..

Разбрах едно в този живот! Трябва да си купувам дрехи в цвета на котката!
……

Ако често и дълго употребяваш един продукт, той рано или късно ти омръзва. Не мога да разбера, защо това не се отнася единствено за шоколада?!
……

Шефа днес направи неочаквана проверка, за да провери колко сме готови за очакваната проверка.
……

– Как да разбера дали връзката ни е сериозна?
– Наричате ли се взаимно с някакви животински имена?
– Не.
– Не е сериозна!
……

Лошото зрение има своите добри страни. Например – развива въображението.
……
Приятелят ми каза, че ми приготвя голяма изненада за рождения ден. Подла гад! Сега ще трябва да се виждам с него още два месеца!
……

– Нали знаеш, че при нагряване телата се разширяват.
– Да.
– Значи, аз не съм дебел, просто съм адски горещ.
……

– Скъпа, какво има за вечеря?
– Нищо!
– Ама и вчера беше нищо!
– Сготвих за два дни!

….

Винаги си поставяй си неизпълними цели! Не е драма, ако не ги постигнеш! Нали са неизпълними!

……

– Какво е „отврат“?
– Ами, представи си: море; слънце; плаж…
– Представих си.
– Всичко останало е „отврат”

Вашият коментар

