Забранено за казване!

zabranenoУдивително нещо е наследствеността. Щем или не щем наследяваме не само гените на родителите си. Без да искаме попиваме отношение към им света и хората. Без да си даваме сметка произнасяме фрази, които сме ненавиждали чувайки ги от тях.

Регулирането на наследено поведение изисква решение за промяна и съзнателно търсене на промяна. Ето няколко забранени за произнасяне фрази. Чували ли сте ги? Казвали ли сте ги? Отекват ли в ушите ви? Кой и къде ги казва?

Това може да бъде тест или списък със забранени фрази, вие изберете…

         Нищо няма да излезе от теб!

         Кой си ти, че да знаеш по-добре от мен!

         Ще го направиш, защото аз ти казвам!

         Ще кажа на баща ти!

         Не задавай тъпи въпроси!

         Повече не си ми дете!

         Не ми пука каква искаш ти!

         Всичко чупиш и съсипваш!

         Виж (нечие име) как добре се справя, не като теб!

         Отвратителен си!

         Не се бутай навсякъде!

6 thoughts on “Забранено за казване!

  1. fresh cuts of life каза:

    Да, чувала съм ги всичките многократно. Изглежда така са ме стресирали, че не повторих нито едно от тях на сина си. А май, трябваше 🙂

  2. Деси каза:

    Като чуех навремето „Хорските деца така ли правят?“ и направо побеснявах. Аз никога не съм питала „Другите родители така ли се държат?“ Деца все още нямам, но съм се зарекла никога да не им задавам подобни въпроси.

    • Mila каза:

      Като се замисля, репликата: „Другите родители така ли се държат?!“ често горчи в устата ми, но още не съм я изплюла 🙂 Поздрави!

Вашият коментар

