Едно рамо

medium_yellowДнес случайно попаднах на едно специално място. За минутите които имах, научих нови и интересни неща от един наистина специален човек. Продавачката в малкото магазинче се оказа и собственичката, разказва ми дълго и с отношение за видовете масла и комбинации. Най-впечатляващото беше, че не просто се опитваше да ми продаде нещо, разкриваше ми хобито си, увличаше ме в него.

„Ароматните масла се слагат на топлите точки по тялото, на местата където се усеща пулсът. Това е начин на прарфюмиране от древността, но по някое време се появил един унгарец и направил белята. Разтворил етеричните масла в спирт и се появила „унгарската вода“ – разпространените в момента парфюми на спиртна основа. Но, много хора имат алергия към тях…“

Да се знае, че от днес гледам на натуралните масла по различен начин! Да се знае, че от днес са и моя страст. Обещах да се върна и ми се прииска да заведа и щерка си там, истинските неща в живота стават все по-малко, давам си сметка, че трябва да я уча да ги цени. И ми се иска да дам едно рамо, затова, хора, намерете това магазинче, порадвайте се на чудесата му!

Вашият коментар

