Прас!

prasКрем супа от картофи и праз, яхния с шарен боб и зеленчуци, салата от зеле и моркови, залята с млечен сос с чесън и палачинка на фурна с домашно сладко от сини сливи. Ще рече човек – „Цялото богатство на есента на трапезата!“ или ще се сети, че кулинарните подвизи са лична и проверена стратегия за борба със стреса.

И толкова… повече мъдри разсъждения за работещите майки и стратегиите им за справяне друг път, сега детето подскача около мен като пинг-понг и настоява да получи внимание.

2 thoughts on “Прас!

    • Mila каза:

      И аз 🙂 Много не обичам да не пиша, но в последно време пиша какво ли не, но не пиша както ми се пише 🙂 Обаче на края на срядата, толкова ми се пишеше, че хич не ми пукаше какво. Но тогава се намеси Дени… и тюх, язък, хубав пост щеше да стане 🙂

Вашият коментар

