Какво става?!

63642_4624663788146_103125497_nДали всички нещастни блогъри са нещастни по своему, а всички щастливи си приличат? Нещастните имат различни проблеми и пишат по различни теми. Щастливите постват снимки на деца, цветя, кучета и кулинарни подвизи… или не постват, защото са прекалено заети да преживяват.

За протокола – неочаквано за самата мен вече съм в редиците на щастливите блогъри с мъж, дете, куче, коте и цветя на балкона. Пу-пу! По правило съм от щастливо работещите, и щастливо пишещите, но още преформулирам времето си така щото да стига за всички щастливи лични моменти и за още работа, която да свърша с удоволствие.

До тогава… щастливо ми е!

А тези герои продължават много да ме радват! Клипът е съвсем пресен, а Сара Блекууд си е съвсем наистина бременна 🙂

3 thoughts on “Какво става?!

Вашият коментар

