Процес анализ

262738_555140071180210_1509700242_nАнализът на процеса в този блог сочи, че често най-личните постове имат най-висок рейтинг. И, въпреки че, отдавна съм презряла рейтинга, не мога да устоя на изкушението да ги пиша понякога. Вършат ми работа, а и тайно се надявам ексхибизионизмът ми да свърши работа и на някой друг.

Поредното вглеждане и автоанализ сочи, че все още не съм никак добра в едно – в прошката. На този свят продължават да шават двама-трима човеци, които за свое добро не бива да ме срещат… не, че съм способна или пък искам да им причиня кой знае какво… но за моите стандарти и желанието да плюя в лицето на някого е „драма голяма“, нищо, че честно са си заслужили отношението ми тези хора.

Но, не това седнах да пиша. Исках да фокусирам внимание върху феноменът „страх от успеха“… Не мога да проследя научното раждане на понятието.. мисля, че е доста напред във времето, разбира се описано в други контексти. Може би това стига. Когато започнах да пълня това понятие със смисъл, доста неразбираеми неща и хора станаха  напълно четивни. Много от моето поведение също. Но, стига за днес! Що е то „страх от успеха“ остава за домашно!

2 thoughts on “Процес анализ

Вашият коментар

