Какво ти трябва?

Открай време не разбирам четвъртъците. Но, това не ми пречи да ги обичам. Обикновено четвъртък е единственият ден, в който намирам време да обядвам или поне намирам време да обядвам без да бързам. Днес обядвах с три колежки (не съм проверила, но от достоверен източник знам, че тази форма вече е граматически коректна – справка нов правописен речник на БАН. Жалко, всъщност, забавлява ме да използвам „колега”, дори в разговорна реч. Като цяло, непознатите преглъщат на сухо, а изводите им за мен се четат, четат в очите.).

Та, обядвахме ние четири жени – четири супи, малка каничка вино, обща яхния, две кафета, два чая и сладък разговор. Получих една покана за бира, една за рокерска сбирка и три различни мнения какво ми трябва… но нито един въпрос какво АЗ смятам, че ми е необходимо. За протокола, предполага се, че спешно се нуждая от: мъж с мотор; мъж с голяма кола; мъж с чувство за хумор…

Сега бързам да работя, но се чудя дали после да приложа законите на формалната логика или най-сетне сама да реша от какво имам нужда…

Вашият коментар

