Нова игра

Често не знам на какво да играя с 11 годишната си дъщеря. Самата тя често не знае, че и се играе с мен.  Друг път ме заклеймява като някой, който вече не иска да играе с нея. Наскоро случайно започнахме нова игра, която се оказа доста удачна. Отказах да и купя шарена книжка с „N-броя позитивни мисли” и заявих, че аз ще и пиша такива всеки ден.

Купихме малка магнитна дъска и я лепнахме на хладилника (зер, голяма част от живота човешки се върти именно около хладилника). Сега крада мъдри и не толкова мъдри мисли от близо и далеч. Някои са ясни, други – съвсем далеч от нея. Повод за дълго обсъждане беше прозрението, че: „Ключът към щастието е късата памет.” Имах повод дълго да говоря за това какво бива да се забравя и защо.

Един ден пиша, че: „Мързелът е умението да си починеш преди да си се изморил.” На следващия телефонът ми звъни и детето съобщава, че съм забравила да му пиша на дъската, казвам – напиши ти. Прибирам се и прочитам: „Мързелът е умението да е измориш докато си почиваш.”

Играта се развива – трупаме още малко материал и от следващата седмица ще се редуваме да пишем.

Вашият коментар

