Аз блондинката

– Мила, знаеш ли, че 67% от блондинките са тъпи?

– О, така ли?! Няма проблеми, аз съм от оставащите 13%

Тази сутрин тежките размисли ме притиснаха не къде да е, а в банята. В опит да им избягам, започнах да броя миещите препарати, които използвах:

  1. Шампоан
  2. Балсам
  3. Душ гел
  4. Гел за лице
  5. Интимен гел
  6. Паста за зъби
  7. Вода за уста (Свърши! Да купя!)

После идва ред на кремчетата, които използвам, за да омилостивя така добре ощавенатана си в банята кожа:

  1. Крем за лице
  2. Крем за тяло
  3. Автобронзант
  4. Антицелулитен гел
  5. Пудра за крака
  6. Сух дезодорат против изпотяване
  7. Балсам за устни или леко червило

Тук дълбока въздишка и личен поздрав, че все пак не съм от жените, които държат всеки ден да излизат добре изрисувани от вкъщи (Добре, че изобщо съумявам да изляза!)

… и пак тежки размисли! Дали баба ми, която е ползвала само домашен сапун не е изглеждала по-добре от мен на същата възраст?!

2 thoughts on “Аз блондинката

    • Mila каза:

      По-скоро аз не сам в час… обяснението може да е възрастта… опитвах се да си спомня кога и защо са влезнали всички тези неща в банята ми… и има ли наистина причина да ги използвам…

Вашият коментар

