Четох блога ти

– Я, ти си руса, ама аз четох блога ти, там нищо такова не пишеше! – наскоро един, иначе любим мъж, така ме халоса с това изказване, че ми се прииска съвсем истински да халосам него. В блога не пише много неща, въпреки паталогичната ми графомания и нездравословна искреност! Но, защото отдавна не е писано в блога ми, отделям 20 минути да споделя за други два блога, в които няма да имам време да пиша, но искам да стартирам.

Проект № 1 – работно заглавие – „От другата страна на Африка” – блог вдъхновен от Христо Димитров и в съавторство с него. Идеята е за блог с кратки разкази. Една тема, двама автори (или повече, ако ни се върже някой друг на акъла). Това, което ме очарова в случая, е другата гледна точка, другият изказ, другото внушение… Нямам търпение да се случи и да го представя официално!

Проект № 2 – работно заглавие – „Срам за майстора” – блог вдъхновен от Тихомир Димитров, който отправи конкретна провокация. Дръжте се сега! Блогът – кулинарен! Дадох си сметка, че като работеща домакиня и майка, и труженик в кулинарна телевизия, съм натрупала достоен запас от вкусни и бързи рецепти, които биха облекчили дните (и нощите) на сестрите (и братята) по участ.

Сега въпросът – защо го пише това в блога?

Отговорът – защото като обещая нещо тук, го изпълнявам – краен срок за старт на старт на проектите – 1-2 юни!

Казах!

И ви желая хубав ден!

2 thoughts on “Четох блога ти

    • Mila каза:

      Ще бъдат! Благодаря! 🙂 Все си мисля, че е крайно време да правя плонове от сорта: „За днес: да се изруся, да превзема света, да стана милионер… ама – не би – само глупости са ми в главата! Хубав ден, благодаря за подкрепата!

Вашият коментар

