Just the way

„Честит осми март на всички, които го празнуват!“ винаги ми е звучало като „Полегнала е Тодора за всички, които я пожелаха!“. Въпреки свободният избор заложен в поздрава, той доста ме дразни.
Затова: Честит празник на всички познали и незабравили удоволствието да си жена! Честит и на мен! Сигурно е правилният ден да призная, че светът е доста голямо и жестоко място и се уморих  да вървя през него сама. Чувствам се слаба и уязвима, но не съм достатъчно слаба и уязвима, за да не призная това.

Не е по силите ми да направя света по-добро място. Но, все още е по силите ми да опитам.

Вашият коментар

