Аз съм човек

Любимата ми звезда вече не обича папараците.

Последният концерт на децата. Поредният концерт на децата. Предколеден, задъхан, истински… Всеки път е невероятно да откриеш разликите. Всеки път движенията са по-уверени, по-красиви, по-школувани… всеки път са странно пораснали.  Гледаме, ръкопляскаме, снимаме.

Концертът свърши и драпнахме към сцената, за да ги поздравим и нацелуваме. Марта вървеше пред мен, нейното чедо също беше на сцената. Не съм я питала дали мога да я цитирам, но не вярвам да е против. Обърна се и най-спонтанно изтърси нещо нещо, което се вряза в мен. Подписвам се под него! Каза:

– Мога да твърдя, че съм човек познал щастието!

Вашият коментар

