Човек винаги

Отдавна не съм писала. Още по-отдавна не съм писала на „женски теми”. Под „женски теми” разбирам тези, дето съдържат равни части: сополива сантименталност; дамски сексизъм; вяра в светлото бъдеще и човека по принцип. Много обичам да пиша такива. И доста лесно ми се получава, защото преливам от споменатите тенденции.

Уви  – нямам време. Обаче, никак не ми се иска съвсем да не пиша – затова – ето едни безотговорни и накъсани от мен – вземете си каквото ви трябва. Ако хич не стават – просто ги полейте с хубаво вино 🙂

Сутринта си взех кафеено късметче. То твърдеше: „Човек може винаги да бъде щастлив, достатъчно е да се огледа около себе си!” Бях решила, че ще пиша по зададена тема – ще подкрепя тезата на късметчето и ще сътворя нещо наистина бонбонено и жизнеутвърждаващо, в стил „в навечерието на празника и в чест на коледния кич…”

Ама – не се падна правилното късметче, как да си изкривя душата?! Човек наистина може да бъде щастлив, но само ако не се оглежда твърде много около себе си. Айде със здраве! Стискайте палци скоро да ме завладее коледният дух, че това не се търпи 🙂

Вашият коментар

