Парченце от нещо, което ще стане нещо друго, ама не сега

– Чудех се и продължавам де се чудя, а когато ми писне да се чудя, ще скърпя и подобаващ отговор. И ще твърдя, че е единствено правилен. И съдържа смисълът на съществуването. И, който не разбира, той просто не разбира. И не заслужава да му се обяснява! И да си гледа работата!

Ама наистина са чудя! И, то не защото ми харесва да съм глупава. То, всъщност, страшно ми харесва да съм глупава. И ужасно обичам да мигам объркано. Все се намира кой да ми обясни нещата от живота. А нещата от живота са забавни. Обясненията за тях още повече.

Все едно! Чудех се как се получава така, че хората, които имат най-голяма нужда от нещо, най не успяват да го имат?! Тези, които имат нужда от спокойствие, имат куп други неща, но не и спокойствие, тези които имат нужда от пълноценно общуване, дори да общуват, не успяват да го направят като хората, тези които имат нужда от любов, се чувстват най-необичани…

Той се усмихва криво:

– Много си сладка! Ама на такива като теб не им купуват мезонети!

Вашият коментар

