Домът и жилището

От месец време търся жилище. Първото собствено, без следващо, няма да се размине. Искрено съм потресена от странните кутийки, които предлага пазарът. И за нови, и за стари жилища. Поне, тези, които мога да си позволя, ме ужасяват. Тези, в които има някакъв „полет на мисълта” или не са ми по джоба, или носят някакви проблеми – последен етаж, малки прозорци…

Моят дом – домът еталон, все още е домът на родителите, той, уви, е на едни 250 километра и не ми върши много работа. Пораснах на място, в което съвсем нарочно липсват две от вътрешните стени, има огромна камина и вана… трябва доста още да порасна, за да мога да го имам и в София. То, винаги идва на дневен ред въпросът: „Бе, ти що не си седя у село, а се завря у Софията?!”

Така се случи – преди да разбера какво става животът, приятелите, работата, семейството ми се оказаха в София. Не помня да съм го избирала съзнателно. Въпреки, че харесвам София. Даже я обичам!

Спомням си кандидатстуденския курс по философия. Беше в блоковете на четвърти километър. В почивките, любимото ми занимание беше да стоя на една пейка до Царигадско и да се радвам на трафика. Сега, когато се връщам в Хасково неизменно се чудя какво е станало и защо хората се движат на забавен каданс. И това ми харесва, но истеричният ритъм тук е много по-мой.

Та, така, целта на този пост беше да се самоубедя, че и от кутийките може да се получи дом. И няма как да не е уютен, малко странен и умерено нестандартен. И да не е, ще стане с времето!

Сега, просто, трябва да намеря жилището. После ще го превръщам в дом!

А, вие, ако имате оферти под ръка – споделете ми ги! До 70 квадрата – толкова мога да си позволя!

One thought on “Домът и жилището

Вашият коментар

