Ще взема да превзема света…

Предният път като бях в блогърска дупка я запълних с вицове. Сега – най-любимите вицове за психолози и психиатри.

До писане, бързам, че ще трябва да превзема света, преди  да са ме усетили санитарите и не се тревожете, мислех, че съм луда, но гласовете казаха, че не е вярно.


Море, нощ, бурен вятър, силни вълни. Двама психолози се разхождат по брега. От водата се чува глас:

– Помощ, помощ!!!

– Този човек има проблем – замислено съобщил единият.
– Да, но важното е, че говори за него – отговорил другия.

Кабинета на психиатъра. Влиза мъж на средна възраст – на главата му омлет, зад ушите му затъкната по една печена наденичка, по палтото – кетчуп.

– Какъв е проблемът? – пита доктора.

– Ами, виж сега, докторе, тревожа се за брат ми…

– Докторе, имам комплекс за малоценност!
Психиатърът преглежда пациента внимателно, и категорично заключава:

– Спокойно, не е комплекс…

– Докторе, жена ми има комплекс за малоценност.

– Не се тревожете, това състояние е напълно преодолимо.

– Ама аз не искам да го преодолява, кажете ми как да я поддържам в него.

Кабинета на психиатъра. Вратата бавно се отваря и на четири крака влиза човек захапал кабел.
Психиатърът:
– А! Кой дойде при нас? Ти си куче, което се е изгубило? Заповядай! Сега ще се погрижим за теб.
Човекът отрицателно клати с глава.
– А-а-а! Ти сигурно си костенурче, която не може да намери мами и тати, ела тук миличко!
Човекът отрицателно поклаща с глава.
– А какво си тогава?
– Докторе, майната ти! Аз съм СисАдмина! Инсталирам ти мрежа…

Пациент влиза при психолога, сяда нервно, вади няколко цигари от джоба си и с треперещи ръце пъхва една в устата си.
– Мога ли да ви помогна с нещо? – пита доктора.
– Можеш! Дай огънче!

Разтревожени родители водят малко момиченце при психолог. Той я пита:
– Как се казваш?
– Ива.
– А на колко години си?
– На 7.
– Кой сезон е сега?
– Лято.
– Е как лято, вчера вози ли се на шейна?
– Возих се.
– А прави ли снежен човек?
– Правих.
– Е какво лято е сега?
– Скапано!

One thought on “Ще взема да превзема света…

Вашият коментар

