Цифри, дати, равносметки

Това е 99-тият пост в този блог. Скоро ставам на 33. Вече трети ден съм болна… и астрологичната ми дупка може да започнееееееееееее сега! На първи март и блогът има рожден ден, става на година, та и той е в дупка.

Не съм против боледуванията, дават ми почивка. Не съм и против дупките – прекрасно време за равносметка са. И правейки опит за равносметка, си давам сметка, че този блог не е личен. Навличам блестящи одежди и громя неправди, вълнувам се, заявявам тези…

Тоест, всичко е много лично, но въпреки това не е. Не съм намерила това ниво на искреност със себе си и с околните, което искам. Верният тон също ми бяга… не пиша толкова, колкото ми се пише, концепциите ми са мъгляви, нямам достатъчно ясни идеи за формата на това, което ми се пише… направила съм невероятна „манджа с грозде” тук.

Добрата новина е, че утре вече ще съм без температура. Така, де, без висока температура. И ще съм доста по-позитивно настроена. Но днес и сега – това е 99 пост! Лека нощ! 🙂

7 thoughts on “Цифри, дати, равносметки

  1. Венелин Илиев каза:

    33 и 99 :)) Готини цифри. Една жена на 33 си е класика. А 99 поста са нещо като три жени на 33 :)) Успех и в постовете и в идните години. Много ми харесва блога ти… Само дето не съм редовен четец.. 🙂

  2. Svetla каза:

    Важното е ти да се чувстваш добре тук, така и ние (смея да кажа редовните ти читатели) ще се чувстваме. Смей се, плачи, викай, обичай, размахвай пръст, сочи, усмихвай се. Това някои го наричат „манджичка с грозде“. Може и така да е, но пък е прекрасно отражение на човека всъщност. От всичко по нещо, всеки ден различно. Зад всеки блог стои човек, с всичките си състояния.
    Успех, Мила, чета те с удоволствие.

  3. Ева каза:

    :Р имаш да ме гониш, аз те изпреварих 😉 с годинките, но те следвам уверено с температутарат (подхил)

Вашият коментар

