А, ти, „на пазара” ли си?

Колко са важни етикетите?

За едно кратко време прочетох няколко поста посветени на фейсбушките статуси. Пише блогърското братство и не се шегува! Чак подла се почувствах. Щото не съм си направила труда да цъкна там нещо и да ориентирам евентуалните заинтересовани – има ли някой в сърцето ми. Още по-добре – има ли някой в леглото ми.

Как да сме ефективни?

Така де – животът си тече, да не си губим времето в излишно опознаване. Опознатото може и да не ни хареса. Нещата трябва да са ясни –„Кога може да изпием по кафе и може ли да си легнем още тази седмица или ще трябва да чакам до следващата?!”

Защо искаш да ме познаваш?

Ииииииииииии!!! Да се не видят и малоумниците! Като пращаш покана за приятелство на някого – вземи, че му обясни защо! Аз така правя! Малко е обидно да попиташ някого „защо искаш да ме познаваш” и той да каже „хубава си”. Ми – хубава съм. Още известно време ще е така. Ама, по принцип, предпочитам да съм умна. Ще извиняваш, чичко Фройд – обиждам се. И даже се ядосвам. И ставам груба и зла, когато бивам свеждана до симпатичната си муцунка. Още повече беснея, когато някой иска да си говори с мен, пък не може да каже защо. Бе, хора – работя. А, като не работя – уча. А, като не уча – готвя, чистя или простирам. А, като не правя това, правя нещо друго… и си ценя времето.

Къде е бъга?

В мен ли е проблемът? От време на време, някой обиден млад екземпляр ме информира, че ще си умра сама. Като нищо ще се окажат прави тези гневни пророци. Ама имам още известно време преди да легна да умирам… мисля. До тогава смятам спазвам душевна хигиена. И да си пестя времето, като НЕ общувам с хора, неспособни да общуват пълноценно с мен.

3 thoughts on “А, ти, „на пазара” ли си?

  1. Bia каза:

    да бе, много е забавно, мислиш? на мен по едно време някакви араби ме бяха налазили, но пък те мило обясняваха в ЛС защо ме искат – your eyes beautiful, you my dream, come to live with me и прочие лирики 😀

Вашият коментар

