Не искам да съм влюбена!

Не искам болка в стомаха

Не искам напрегнато очакване, не искам хиляди въпроси. Не ми се слага грим. Не искам да тичам наоколо покатерена на високите си токове. Не искам вечеря на свещи – напрягат очите ми. Отказвам да съм весела и духовита, когато не съм весела и духовита. Никого не искам да опознавам. Не желая от никого да се впечатлявам. Не искам да се влюбвам!

Още повече не искам някой да е влюбен в мен!

Идиотско е да  отговарям на повече от един есемес на ден. Не разбирам смисълът от обажданията, ако не са конкретни. Уморително е някой да те превзема. Отвратително е някой да се опитва да те подчини. Странно е да ти вменява своята идея за теб. А, после да е сърдит, когато откажеш да влезеш в образа, който не ти си избрал. И да си виновен.

Искам…

Искам някой да ми се усмихва докато мия чиниите и пея. Искам да не му пука, че не мога да пея. Искам да познавам в детайл всичките му неприятни навици и всеки ден да го обичам повече. Искам да се скарам с него, само, за да мога да се сдобря. Искам бавна разходка без посока. Искам необходимото присъствие. Искам спокойното и уверено усещане, че вселенският пъзел се е подредил…

2 thoughts on “Не искам да съм влюбена!

Вашият коментар

