Още и още денини прозрения

Дени каза:

– Мамо, измислих най-екологичния транспорт! Вело-автобус!

– Какво представлява?

– Ами – автобус с педали на велосипед. Но, има места за пенсионери и деца и там няма педали!

Разхождаме се из Варна. Дени често пита къде сме. Аз отговарям – не знам точно, но морето е натам, така че – няма страшно! Прибираме се и тя развълнувано разказва:
– Много често не знаехме къде сме, но нито веднъж не се изгубихме!

Уча Дени да плува. Наясно е с правилните движения, но има страх от водата и не успява да го преодолее съвсем. Аз търпеливо обяснявам: „Усети водата, позволи и да ти съдейства, трябва да и вярваш!“ Получавам отговор:
– Аз на водата вярвам. Не вярвам на потъването!

Дени сгъва дрехи. След малко пристига и кахърно съобщава:

– Липсва ми един розов чорап. Сигурно котетата-нинджи са го отмъкнали. – Забавното е, че не се шегува. Наистина вярва, че дворните котки навестяват стаята и, за да правят бели там. Още по-забавното е, че малко преди това, информирано и адекватно ми разказа за „Големия взрив” и раждането на Вселената.

Обикаляме из София. Дени пита:
– Мамо, удобни ли са обувките ти?
– Да, защо?
– Защото съм забелязала, че като не са, си купуваш нови!

В парка сме. Дени обикаля с авторитетен вид наоколо. След малко дотичва и развълнувано съобщава:
– Там навътре има една дупка… то, като се замисля, всички дупки са навътре…

Дени каза:
– Всички въпроси имат отговори. Просто, понякога, отговорът е „не знам“.

2 thoughts on “Още и още денини прозрения

Вашият коментар

