Бръм, бръм…

Да не повярваш как лети времето

Имам да кажа две неща за днешния ден. Първо – днес рожден ден има един много любим за мен човек. Няма да споменавам имена. Нито ще обяснявам колко ми е скъпа. Само ще кажа, че дъщеря ми е кръстена на нея. И, ако решите да я, поздравите – не сте го чули от мен, щото „чупи главата”. Второ – днес блогът ми става на половин година

Нямам много време

Още си кротвам изостаналите през почивката задачки. Дори нямам време да разкажа за ваканцията. Да се знае, че беше страхотна и щастлива. Още превключвам на работен режим. И страшно много ми се работи, всъщност, ама не толкова бързо, ако може… Имам идея за нова рубрика в блога и не искам да пропускам датата… ама май утре ще реша как да се казва.

Да кажем „фрагменти”

Ама не харесвам това звукосъчетание. Представям си кратки разкази. С неочаквано начало и неочакван край. И с ярки образи… надявам се. До сега май не съм опитвала да пиша такива. Което означава – експеримент. Дявол знае дали ще е успешен. Но – кой може да ме спре да опитам?

Хм – нещата май се оказаха три 🙂 Три за щастие 🙂

Вашият коментар

