Аз и блога




„Кой съм аз”

Това е един от трудните въпроси в живота на човека по принцип и на този човек в частност. Мила Цалова?! Да започнем ли с годините?! На 32 (вече 36) съм. Често чувам, че не ми личат. Често се чувствам на много повече – стара и мъдра 🙂

На визитките

Над името ми в една от визитките ми пише: Фиеста ТВ, а под него – програмен координатор. За незапознатите с телевизионното житие-битие – програмният координатор реди програмата, тормози колегите,  гледа всичко да се случва, да се случва както трябва и да се случва в срок. Над името ми в друга визитка стои фондация „Граждански клуб”, под него титлата заместник председател. По друго време, над името ми са стояли други шапки, а под него други длъжности – репортер, редактор, пиар…

На дипломите

Дипломите ми са белязани със знака на СУ „Св. Климент Охридски”.  На една от тях пише, че съм магистър по философия. Друга уверява, че имам журналистическо образование. Следващата, която се надявам да заслужа окончателно, най-късно наесен ще твърди, че съм магистър по „Организационно развитие и консултиране на организацията”. След няколко години, друга диплома, ще гарантира правоспособността ми на психодама терапевт.

Когато порасна

Когато порасна мисля да стана продуцент. Освен това, да организирам курсове и тренинги по творческо писане, творческо мислене, личностно развитие и всичко подобно… а като остарея и наистина помъдрея – да пиша детски книжки…

Встрани от етикетите

Ужасих се колко формално се получи това самопредставяне. Истината е, че ненавиждам етикетите. Ама, като е тръгнало така – няма да се спре, та да кажа за блога. Да се знае – 114 не е гръдната ми обиколка. Това е номерът на първата ми студентска стая. Спомен за едно място и едно време, когато морето беше до колене.

Безкраен празник

Мизерна стая пълна с любими хора. Разговори, спорове, смях, мечти, музика и облаци цигарен дим. Надявам се да предам това усещане тук. Надявам се, че още мога да мисля  и да се смея така. Без тъпа помпозност и маниерничене. Ще видим 🙂

Разбрах, че по закон, в блога трабва да има контактни данни.

Ако решите, може да ми пишете на имейл  mila114@abv.bg

Posted in: Без категория

8 thoughts on “Аз и блога

  1. turin каза:

    Как издаде загадката „114“, ех… Не знам дали сме ти казвали, преди години в Ахтопол имаше една специална лодка, която бяхме решили да снимаме. Трябваше, но аз се поколебах и така остана. На теб ти се радвам, че не правиш така, или ако имаш колебания, не са вечни като моите 😉
    А морето е до колене, каквото и да разправят всезнайковците. За мъдра – съгласен, ама стара – хей, фъстък! 😛 Пък и нали сме от вида, на които им личат приятелите, не годините 🙂
    Радвам се на статиите и ентусиазма ти, затова си позволих пак да пошумя в коментар 🙂 Поздрави и до бира!

    • Mila каза:

      Дам, нали за това са приятелите – някой като забрави, че морето е до колене – да има кой да му напомни 🙂

      А, аз казвала ли съм ти колко те обичам, и жена ти обичам, и децата ти обичам, и моментите ти, в които забравяш, че морето е до колене, и тях обичам 🙂

      И до бира! Времетжо се оправя, скоро пак ще може да поплуваме в „Ариана“, много ме е яд, че пропуснах миналия път 🙂

  2. Ева каза:

    И аз искаааааааааам. ей вие двамцата сте графа любими хора. Ясен най-вече със способността така да ме изкара от нерви, че да забравя за проблемите си или да намеря начин да ги реша.

    Стара, ей не се мери с баба ти :Р, ох морето наистина е до колене, а на теб онова синеокото ежедневно ти го напомня. кажи на нашата дъщеря

  3. Ева каза:

    ох, досадни бутони. ;(

    та кажи на диването, че ние сме едни вдетинени възрастни и винаги ще си играем с нея

  4. Johnie Walker каза:

    Един от малкото „живи“ хора, които съм срещал. Макар и само виртуално:)
    Keep walking

Вашият коментар

